Tuesday 19 May 2015

PERCUMA Multivitamin PERTAMA di Dunia

Assalamualaikum.

Semoga anda yang membaca blog ini dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah S.W.T.

Best kan dapat benda PERCUMA!!..

Saya memang excited kalau dapat barang percuma ni..hee. Kalau pergi shopping tengok ada barang yang kalau beli dapat FREE GIFT memang saya excited. Kadang tu sampai pujuk-pujuk macam paksa pun ada kawan-kawan ajak beli sekali sebab nak free gift tu..haha

Yela nak dapat hadiah percuma kan kena la beli sesuatu dulu, selalunya memang kena beli lebih daripada satu. Itula sampai paksa kawan beli sekali tapi saya yang ambik free gift tu..hee.

Best ke Best dapat barang percuma nih? Sapa yang tak nak kan?

VITA-LEA Multivitamin PERTAMA PERCUMA!

Sempena menyambut ulangtahun 100 tahun VITA-LEA, Shaklee berbesar hati untuk beri sebotol VITA-LEA berharga RM94 secara PERCUMA kepada semua ahli baru yang mendaftar dalam bulan May 2015.

Syaratnya mudah saja. Daftar sebagai ahli RM69 dan beli sebarang produk Shaklee. Thats it! Anda dah pun dapat PERCUMA SEBOTOL VITA-LEA.


Best kan? untungnya lahai sesiapa yang register ahli shaklee bulan MEI ni. Ia memang rezeki anda yang belum mendaftar lagi.

SEJARAH VITAMIN

Mesti ramai tak tahu. Perkataan VITAMIN diambil daripada Multivitamin pertama di dunia yang dicipta oleh DR FORREST C SHAKLEE pada tahun 1915, iaitu sejak 100 tahun lalu!!

Vita-Lea la vitamin yang dimaksudkan tu. Asalnya ia dinamakan SHAKLEE VITALIZED MINERALS. Sejak itulah nama VITA-MIN diguna pakai oleh semua jenama.


Yang paling menarik, masa tu Dr Shaklee baru berumur 21 tahun. Hebat kan?
Anda boleh baca kisahnya di bawah ini.


APA KELEBIHAN VITA-LEA NI?

Syukur Alhamdulillah, Kalau tak disebabkan Shaklee sangat menitik beratkan aspek KEASLIAN dan MUTU yang sangat bagus, ditambah pula dengan sokongan KAJIAN SAINS, takkan Vita-Lea ini boleh bertahan sehingga 100 tahun kan?


Memang vitamin lengkap la vita-lea ni, ada sampai 28 jenis vitamin dalam satu pil je. Terbaik sangat ni. Wahh..kagum-kagum..

So, apa tunggu lagi bagi yang tak pernah try vita-lea ni? memang peluang terbaik untuk dapatkan vitamin yang sangat hebat dan berkualiti dan percuma pulak tu.

Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkanna.. Terima Kasih sudi baca.


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shahidanajwa.blogspot.com Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign